Активні теми
-
ginni 01 травня 2023 01:47 Оправка для насадных, торцевых фрез с посадкой 32, ИСО 50 Переглянути останнє повідомлення Відповіді 1 Перегляди 2201
-
ginni 28 квітня 2023 02:04 Развертка коническая 1,4, 1:50 Р6М5 Переглянути останнє повідомлення Відповіді 1 Перегляди 97
-
ginni 10 квітня 2023 01:52 Борфреза (шарошка) цилиндрическая Ø6,5 ВК8. Переглянути останнє повідомлення Відповіді 1 Перегляди 84
-
Kolo 06 квітня 2023 11:23 Оладьи на дрожжах Переглянути останнє повідомлення Відповіді 4 Перегляди 664
-
ginni 01 квітня 2023 03:14 Борштанга малая цилиндрическая д.15 (3 шт) Переглянути останнє повідомлення Відповіді 1 Перегляди 102
-
sardonyx 30 березня 2023 14:08 Библиотека программиста Переглянути останнє повідомлення Відповіді 6 Перегляди 1440
-
sardonyx 29 березня 2023 18:08 Блины на дрожжах Переглянути останнє повідомлення Відповіді 7 Перегляди 972
Опалення майстерні
-
- Повідомлень: 35
- З нами з: 29 жовтня 2020 09:47
- подякував: 5 раз(ів)
- Отримав подяку: 19 раз(ів)
Опалення майстерні
Доброго часу доби!
Сьогоднішня "трендова" тема - то опалення. Як її вирішити з мінімальними витратами?
Розглянемо аспекти. Тепло, чи відносно гарний мікроклімат взимку можна створити шляхом вирішення двох проблем:
- Швидкої потужної чи тривалої достатньої подачі тепла у приміщення. До швидких потужних джерел тепла можна віднести купу інфрачервоних обігрівачів або легких надпотужних печей. Тривалими джерелами тепла можна назвати гріючі кабелі, пічки з великою вагою.
- Мінімізація втрат тепла. Утепленню мають підлягати місця з найбільшою втратою тепла. До них можна віднести бетонні та металеві стелі ворота гаражів ворота, вентиляційні отвори в стінах або нещільні прилягання воріт до коробки.
В мене гаражна майстерня, набіги не регулярні, десь 3-4 рази на тиждень по 2-6 годин, тому для мене підходить варіант швидкого прогріву приміщення, точніше робочої зони. Бажано тепловим випромінюванням, адже верстат має бути теплим, за низьких температур заліза працювати стає некомфортно, крім того, якщо гріти масивні залізяки теплом повітря, то на холодному металі виникає точка роси - ймовірна поява конденсату та іржі. Гріти електрикою виходить не дуже зручно, тим більше, що ціна чимала, для створення комфорту потрібно десь 6-8 кВт*год, що не прийнятне ще й з боку навантаження на електромережу. Тому переходимо до потужної буржуйки. Переглянувши чималу кількість варіантів зупинився на "ракеті".
Плюси такого нагрівального приладу очевидні.
- Велика доля опромінення у тепловому балансі. Приблизно 70% за моїми спостереженнями. Баланс можна змінити шляхом інтенсивного обдуву ковпака, десь до 50/50%.
- Невибаглива до пального. Підходить будь-яка деревина, пелети, ДСП, відпрацьоване мастило, пластики, побутові відходи, в мене працює як утилізатор. У той же час, за рахунок особливостей будови, майже будь яке паливо горить без утворення диму. Коли приходжу на гараж точно знаю, де хто є, а про мене ніхто нічого не може сказати, бо немає диму. За допомогою інтернету знайшов неприйнятне пальне. Гума має сірчані викиди. Ізоляція дає викиди з сполуками хлору. Таке не кидаю та продовжую розширювати список.
- Має високу температуру горіння, низьку температуру димових газів, високу якість згоряння пального, отже, в неї найвищий ККД з усіх можливих. Щодо ККД скажу так. Моя піч споживає 6 літрів дров на годину, при цьому дає, приблизно, 12 кВт*год тепла.
- Не вимагає високого димаря, досить лише вийти з зони повітряного підпору. В мене сумарна висота димаря лише 3 м. Працює відмінно.
- Димар не потребує утеплення, можливе використання навіть оцинкованого, перевірено, не іржавіє. Крім того, ще й не потребує чистки. В мене лише засмічується "лежак". Доводиться його чистити раз на опалювальний сезон. А це 2-3 куби дров. За 2 роки димар вкрився тоненьким шаром кіптяви. На оцинкованому лише з`явилися плямки іржі.
- На режим виходить миттєво, десь за 5 хвилин.
- Горить пальне без залишку надмалі частини виносяться з димаря, тому чищу золу раз на тиждень (раз у 4-5 днів!), і то з-за того, що в топку кидаю різний непотреб, там більшою частиною збираються цвяхи та саморізи.
- Малий габарит. Моя груба має ковпак з 120-и літрової діжки. Створює комфортну зону на відстані 3 м від неї за годину. Минулу зиму працював в одній рубашці, більше однягати немає сенсу - жарко. Робочий цикл виглядає так. Прийшов, розтопив піч, перевдягнувся у підігрітий одяг плюс гольф, працюю. За півгодини знімаю гольф, бо жарко. Утеплене лише перекриття тої частини гаража, де майстерня.
- В разі, якщо є потреба додатково зняти тепло, то можна зробити теплу лежанку. В мене малувато місця для диванів, та й ніколи валятись, тому додатково знімаю тепло шляхом обдуву димаря, що проходить всередині гаража повітрям ззовні, таким чином одержую свіже підігріте повітря у кількості, що перевищує потреби груби в 3-4 рази. Завдяки цьому маю всередині гаражу зону підвищеного тиску, що зменшує протяги та потрапляння холодного повітря всередину.
- Дозволяє перейти на водяний контур. Досить лише частину ковпака чи весь підключити до контуру опалення. Так може вийти на систему теплої підлоги.
- Ну, і останній. Гріється приміщення лише на час роботи. Як тільки піч загасає у приміщенні одразу стає прохолодно.
Мінуси теж є та чимало.
- Потрібно кидати дрова мілкуватої фракції. В мене розмір завантажувального бункера 120*120 мм, а в таке "віконечко" потрібно встромити, як мінімум, 3 поліна, бо 2 вже не горять. Крім того, важлива довжина дров. Довгі не дадуть зачинити кришку завантажувального бункера, короткі зменшують час роботи без нагляду.
- Потрібен постійний нагляд. В мене завантаження проходить десь 2-3 рази на годину, в залежності від довжини та перерізу дров.
- Немає можливості змінити потужність приладу. Тобто, можливість є, але за "базової" будови ракети це лише фракція та щільність укладання пального. Якщо дрова великі, а лежать вони більш вільно, то потужність зменшується. А це всього 20-40 відсотків в бік зменшення. Збільшити потужність можна лише за умови застосування надкалорійного пального, такого, як відпрацьоване мастило. Найкращий ефект можна одержати за умови занурення в нього фільтру салону. Так можна збільшити потужність десь на 50%. То в мене турборежим.
- Немає можливості автоматизувати процес завантаження пального. Тобто, є, але лише за умови використання дрібного пального, такого, як пелета або щіпа. Вважаю щіпу дуже перспективним пальним, бо для них підуть будь-які гілки. Деякі великі котельні переходять на щіпу, і так відмовляються від газу.
Висновок. Потрібно модернізувати гарний тепловий прилад, а саме:
- Перевести на дрібне пальне. Це дасть можливість автоматизувати завантаження.
- Внести в конструкцію можливість зміни розміру зони горіння з метою збільшення чи зменшення потужності.
- Автоматизувати обидва процеси в залежності від температури повітря та потреби користувача.
Перейдемо до утеплення.
В мене бетонне перекриття.
Довгий пошук варіантів привів мене до мінвати зсередини. Описувати все не буду, але пінопласти навіть не хочеться розглядати, бо горючі та дуже їх полюбляють миші. Утеплення згори безперспективне, бо маю гарну гідроізоляцію, а будь-яке збільшення ваги може призвести до негативних результатів, бо бетон саморобний сумнівної якості.
Утеплення воріт. Прийшов до висновку, що найкраще буде пінофол чи будь-який інший фольгований матеріал та додаткове утворення тамбурної зони за допомогою ширми з поліетилену або будь-якого схожого матеріалу.
Сьогоднішня "трендова" тема - то опалення. Як її вирішити з мінімальними витратами?
Розглянемо аспекти. Тепло, чи відносно гарний мікроклімат взимку можна створити шляхом вирішення двох проблем:
- Швидкої потужної чи тривалої достатньої подачі тепла у приміщення. До швидких потужних джерел тепла можна віднести купу інфрачервоних обігрівачів або легких надпотужних печей. Тривалими джерелами тепла можна назвати гріючі кабелі, пічки з великою вагою.
- Мінімізація втрат тепла. Утепленню мають підлягати місця з найбільшою втратою тепла. До них можна віднести бетонні та металеві стелі ворота гаражів ворота, вентиляційні отвори в стінах або нещільні прилягання воріт до коробки.
В мене гаражна майстерня, набіги не регулярні, десь 3-4 рази на тиждень по 2-6 годин, тому для мене підходить варіант швидкого прогріву приміщення, точніше робочої зони. Бажано тепловим випромінюванням, адже верстат має бути теплим, за низьких температур заліза працювати стає некомфортно, крім того, якщо гріти масивні залізяки теплом повітря, то на холодному металі виникає точка роси - ймовірна поява конденсату та іржі. Гріти електрикою виходить не дуже зручно, тим більше, що ціна чимала, для створення комфорту потрібно десь 6-8 кВт*год, що не прийнятне ще й з боку навантаження на електромережу. Тому переходимо до потужної буржуйки. Переглянувши чималу кількість варіантів зупинився на "ракеті".
Плюси такого нагрівального приладу очевидні.
- Велика доля опромінення у тепловому балансі. Приблизно 70% за моїми спостереженнями. Баланс можна змінити шляхом інтенсивного обдуву ковпака, десь до 50/50%.
- Невибаглива до пального. Підходить будь-яка деревина, пелети, ДСП, відпрацьоване мастило, пластики, побутові відходи, в мене працює як утилізатор. У той же час, за рахунок особливостей будови, майже будь яке паливо горить без утворення диму. Коли приходжу на гараж точно знаю, де хто є, а про мене ніхто нічого не може сказати, бо немає диму. За допомогою інтернету знайшов неприйнятне пальне. Гума має сірчані викиди. Ізоляція дає викиди з сполуками хлору. Таке не кидаю та продовжую розширювати список.
- Має високу температуру горіння, низьку температуру димових газів, високу якість згоряння пального, отже, в неї найвищий ККД з усіх можливих. Щодо ККД скажу так. Моя піч споживає 6 літрів дров на годину, при цьому дає, приблизно, 12 кВт*год тепла.
- Не вимагає високого димаря, досить лише вийти з зони повітряного підпору. В мене сумарна висота димаря лише 3 м. Працює відмінно.
- Димар не потребує утеплення, можливе використання навіть оцинкованого, перевірено, не іржавіє. Крім того, ще й не потребує чистки. В мене лише засмічується "лежак". Доводиться його чистити раз на опалювальний сезон. А це 2-3 куби дров. За 2 роки димар вкрився тоненьким шаром кіптяви. На оцинкованому лише з`явилися плямки іржі.
- На режим виходить миттєво, десь за 5 хвилин.
- Горить пальне без залишку надмалі частини виносяться з димаря, тому чищу золу раз на тиждень (раз у 4-5 днів!), і то з-за того, що в топку кидаю різний непотреб, там більшою частиною збираються цвяхи та саморізи.
- Малий габарит. Моя груба має ковпак з 120-и літрової діжки. Створює комфортну зону на відстані 3 м від неї за годину. Минулу зиму працював в одній рубашці, більше однягати немає сенсу - жарко. Робочий цикл виглядає так. Прийшов, розтопив піч, перевдягнувся у підігрітий одяг плюс гольф, працюю. За півгодини знімаю гольф, бо жарко. Утеплене лише перекриття тої частини гаража, де майстерня.
- В разі, якщо є потреба додатково зняти тепло, то можна зробити теплу лежанку. В мене малувато місця для диванів, та й ніколи валятись, тому додатково знімаю тепло шляхом обдуву димаря, що проходить всередині гаража повітрям ззовні, таким чином одержую свіже підігріте повітря у кількості, що перевищує потреби груби в 3-4 рази. Завдяки цьому маю всередині гаражу зону підвищеного тиску, що зменшує протяги та потрапляння холодного повітря всередину.
- Дозволяє перейти на водяний контур. Досить лише частину ковпака чи весь підключити до контуру опалення. Так може вийти на систему теплої підлоги.
- Ну, і останній. Гріється приміщення лише на час роботи. Як тільки піч загасає у приміщенні одразу стає прохолодно.
Мінуси теж є та чимало.
- Потрібно кидати дрова мілкуватої фракції. В мене розмір завантажувального бункера 120*120 мм, а в таке "віконечко" потрібно встромити, як мінімум, 3 поліна, бо 2 вже не горять. Крім того, важлива довжина дров. Довгі не дадуть зачинити кришку завантажувального бункера, короткі зменшують час роботи без нагляду.
- Потрібен постійний нагляд. В мене завантаження проходить десь 2-3 рази на годину, в залежності від довжини та перерізу дров.
- Немає можливості змінити потужність приладу. Тобто, можливість є, але за "базової" будови ракети це лише фракція та щільність укладання пального. Якщо дрова великі, а лежать вони більш вільно, то потужність зменшується. А це всього 20-40 відсотків в бік зменшення. Збільшити потужність можна лише за умови застосування надкалорійного пального, такого, як відпрацьоване мастило. Найкращий ефект можна одержати за умови занурення в нього фільтру салону. Так можна збільшити потужність десь на 50%. То в мене турборежим.
- Немає можливості автоматизувати процес завантаження пального. Тобто, є, але лише за умови використання дрібного пального, такого, як пелета або щіпа. Вважаю щіпу дуже перспективним пальним, бо для них підуть будь-які гілки. Деякі великі котельні переходять на щіпу, і так відмовляються від газу.
Висновок. Потрібно модернізувати гарний тепловий прилад, а саме:
- Перевести на дрібне пальне. Це дасть можливість автоматизувати завантаження.
- Внести в конструкцію можливість зміни розміру зони горіння з метою збільшення чи зменшення потужності.
- Автоматизувати обидва процеси в залежності від температури повітря та потреби користувача.
Перейдемо до утеплення.
В мене бетонне перекриття.
Довгий пошук варіантів привів мене до мінвати зсередини. Описувати все не буду, але пінопласти навіть не хочеться розглядати, бо горючі та дуже їх полюбляють миші. Утеплення згори безперспективне, бо маю гарну гідроізоляцію, а будь-яке збільшення ваги може призвести до негативних результатів, бо бетон саморобний сумнівної якості.
Утеплення воріт. Прийшов до висновку, що найкраще буде пінофол чи будь-який інший фольгований матеріал та додаткове утворення тамбурної зони за допомогою ширми з поліетилену або будь-якого схожого матеріалу.
-
- Повідомлень: 28
- З нами з: 08 грудня 2020 21:42
- подякував: 14 раз(ів)
- Отримав подяку: 2 раз(ів)
Re: Опалення майстерні
4Post, а фото добавить не помешалоби
Столько текста воспринять не видя о чем речь тяжело. А ракетопечей есть несколько типов, сильно разнящихся.

Столько текста воспринять не видя о чем речь тяжело. А ракетопечей есть несколько типов, сильно разнящихся.
- sardonyx
- Site Admin
- Повідомлень: 440
- З нами з: 15 вересня 2020 11:23
- Звідки: Херсон
- подякував: 58 раз(ів)
- Отримав подяку: 58 раз(ів)
- Контактна інформація:
Re: Опалення майстерні
@Autor
Если вы хотите обратиться непосредственно к автору, используйте тег
При этом автор получит уведомление. И точно прочтет то, что ему предназначалось. Также можно немного упростить ввод, начав набирать имя со значка "@", выбрав из выпдающего меню нужный ник, нажмите Enter и оно сделает автоподстанов тега.
Ведь не известно следит ли автор за темой или нет. Я не знаю имеет ли смысл делать автоподписку на тему для авторов темы. Также имеет смысл подумать на счет отображения тех кто подписан на конкретную тему.
У Олега была проблема с прикреплением картинок на момент написания этого поста, но теперь он разобрался и возможно разбавит немного текст парой фоток (про добавление картинок, к слову, написано в спецтеме в разделе работа сайта). Также отмечу, что пост в любой момент доступен для редактуры. Рекомендую длинные тексты оформлять форматированием - отделять обзацы, выделять слова и пр., так действительно воспринимается легче - это все доступно через стандартный ответ.
Если вы хотите обратиться непосредственно к автору, используйте тег
Код: Виділити все
[mention]имя[/mention]
Ведь не известно следит ли автор за темой или нет. Я не знаю имеет ли смысл делать автоподписку на тему для авторов темы. Также имеет смысл подумать на счет отображения тех кто подписан на конкретную тему.
У Олега была проблема с прикреплением картинок на момент написания этого поста, но теперь он разобрался и возможно разбавит немного текст парой фоток (про добавление картинок, к слову, написано в спецтеме в разделе работа сайта). Также отмечу, что пост в любой момент доступен для редактуры. Рекомендую длинные тексты оформлять форматированием - отделять обзацы, выделять слова и пр., так действительно воспринимается легче - это все доступно через стандартный ответ.
-
- Повідомлень: 35
- З нами з: 29 жовтня 2020 09:47
- подякував: 5 раз(ів)
- Отримав подяку: 19 раз(ів)
Re: Опалення майстерні
Спробую додати, раз цікаво.
Піч класична.
"Міцний корпус" складається зі стальної квадратної труби, стінка 5 мм. Короби первинного та вторинного повітря, дверцята 2 мм товщиною. Далі діжка, приблизно 120 літрів, нержавіючий корпус утеплювача. Утеплювач перліт, засипав знизу, в заливний отвір діжки, потім його заварили. Після прогріву видно, що покладів всередині немає. Піч в "турборежимі". Наче, все. А ні, після опалювального сезону вигляд став такий. То після того, як вигорнув пилюку віником. В кутку приміщення видно "напівкруглий" короб з оцинкованої сталі. Всередині йде димар. Назустріч подається повітря ззовні вентилятором. Такий собі вийшов рекуператор. Зменшує температуру димових газів, підігріває повітря, що подається всередину.
Другий рік експлуатації. За термін другої зими спалив 3 куби дров. Картина всередині до чистки.
-
- Повідомлень: 28
- З нами з: 08 грудня 2020 21:42
- подякував: 14 раз(ів)
- Отримав подяку: 2 раз(ів)
Re: Опалення майстерні
Хм! Прикольная )) А пепел не летает при том по помещению? Не коптит внутрь мастерской?
-
- Повідомлень: 35
- З нами з: 29 жовтня 2020 09:47
- подякував: 5 раз(ів)
- Отримав подяку: 19 раз(ів)
Re: Опалення майстерні
Якщо зробити правильно, то не коптить і не літає. Піч має вимоги щодо перерізів, і, як правильно зробити, то працює гарно.
В місці, де ковпак надівається на нижню частину діжки встановив спеціальний термостійкий ущільнювач.
Може почати диміти якась деревина, що не потрапила у топку, а попала між топкою та діжкою. В мене вентилятор охолоджує дно ковпака, тому будь-яку пилюку одразу роздмухує. Попіл гарно літає при очищенні зольника, бо дуже мілкий.
Може почати "попихувати", якщо дуже багато відпрацьованого мастила у зоні горіння. Лікується перекриттям первинного повітря.
Зараз практикую таку подачу відпрацьованого мастила: наливаю неповний масляний фільтр, та ставлю його у топку. Мастило помало кипить всередині, не розхлюпується, випаровує і горить. Дим прозорий. Отже, згоряння повне.
В мене попіл літає зовні! Адже піч дає згоряння до дрібного пилу, то можна спостерігати, як у димарі найменші частки попелу піднімаються угору.
- sardonyx
- Site Admin
- Повідомлень: 440
- З нами з: 15 вересня 2020 11:23
- Звідки: Херсон
- подякував: 58 раз(ів)
- Отримав подяку: 58 раз(ів)
- Контактна інформація:
Re: Опалення майстерні
на своїх чотирьох кв м я встановив обігрівач на 1.5 кВт мені його вистачає, питання обігріву в мене не таке критично адже мало площі
Колись на 25 кв. м. використовував парапетний конвектор на пропан-бутані, але виходило дорого. Пробував ще інфрачервоні обігрівачі на пропан бутані - гріє - але дихати нема чим, відкриваєш вікно і все тепло зникає. Також інфрачервоні уфошки на штативі непогано зарекомндували коли потрібно працювати вже зараз, а не чекати коли воно розігріється. Масляні обігрівачі не дуже ефективно себе показали. Був ще електрдуйчик з кварцевими лампами як в уфошці - теж непогано було, але він був чуттєвий до положення (автовимикач на випадок падіння), це задовбувало, фоток вибачайте не залишилось. Дровами або отработкою топити було не варіант - пожежонебезпечний дах, а примішення було не своє.- metalcut_pro
- Повідомлень: 7
- З нами з: 08 грудня 2020 10:30
- подякував: 2 раз(ів)
- Отримав подяку: 2 раз(ів)
-
- Повідомлень: 28
- З нами з: 08 грудня 2020 21:42
- подякував: 14 раз(ів)
- Отримав подяку: 2 раз(ів)
Re: Опалення майстерні
На водяном отоплении или воздушно-конвекционний котел? Тисяча квадратов одним цехом или несколько комнат?
- metalcut_pro
- Повідомлень: 7
- З нами з: 08 грудня 2020 10:30
- подякував: 2 раз(ів)
- Отримав подяку: 2 раз(ів)
Re: Опалення майстерні
На водяном отоплении. Тысяча квадратов в общем. Основное помещение цеха разделено на участки, но они не изолированы глухими стенами. Пара комнат отдельных все же есть, хотя и не больших.