Шліфування або шабрування?

Виды материалов и способы их обработки
Відповісти

Яка технологія ремонту направляючих є правильною

Тільки шліфовка
0
Немає голосів
Тільки шабрування
0
Немає голосів
Шабрування після шліфування
1
100%
Шліфування після шабрування
0
Немає голосів
Нафіг все, фрезеровка рулить
0
Немає голосів
 
Всього голосів: 1

Аватар користувача
sardonyx
Site Admin
Повідомлень: 265
З нами з: 15 вересня 2020 11:23
Звідки: Херсон
подякував: 47 раз(ів)
Отримав подяку: 44 раз(ів)
Контактна інформація:

Шліфування або шабрування?

Повідомлення sardonyx »

Якось нудно. Треба створити срачельник ;) Є багато диспутів на теренах інтернету яка технологія є найбільш прйнятною при ремонті верстатів. На мій погляд остаточною відповідю буде та, яку ви самі собі дасте, але цікаво почути всі аргументи.
Serhii Stepan
Повідомлень: 8
З нами з: 13 листопада 2020 01:08
Отримав подяку: 11 раз(ів)

Re: Шліфування або шабрування?

Повідомлення Serhii Stepan »

Шабрування після шліфовки, якщо треба. Але шліфовка має бути, бажано.
4post
Повідомлень: 30
З нами з: 29 жовтня 2020 09:47
подякував: 4 раз(ів)
Отримав подяку: 16 раз(ів)

Re: Шліфування або шабрування?

Повідомлення 4post »

Ремонт направляючих має певні вимоги, які можна виконати за певних умов.
Якщо є прецезійний або дуже свіжий шліфувальний верстат - то досить шліфовки.
Якщо є безмежна кількість кваліфікованої робочої сили - то можна шабрити. Як правило, на капіталку йдуть геть вбиті верстати, тому дерти вручну може бути досить багато. Зустрічав верстат зі зносом станини в 1,5 мм, приблизно, звичайно. З іншого боку, шабрити сильно зношену подовжену станину ДИП 300 може не вистачити життя. Як собі, то варіант має право на життя, якщо верстат невеликий, є інструмент (вимірювальний досить дорогий), є поняття про процес (важливо вірно прив`язати геометрію) і немає бажання зв`язуватись зі шліфовкою.
Якщо є гостра потреба у масляних озерах на напрямних, то потрібно шабрити після відмінної шліфовки. Так само можна виправити похибку після "кривого" шліфувального верстата, зробити чистову обробку після напівчистової.
Якщо нашабрили криво і сили закінчились рівняти те, що немає досвіду, то можна плюнути на це діло і відвезти на нормальну шліфовку, аби все ж вивести геометрію.
Якщо верстат схожий на ДИП 300, і працює він виключно на обдирці здорових залізяк з низькою точністю, то можна і фрезернути, тут головне, аби у фрезерного верстата був порядок з геометрією. Решта притреться. Зустрічав станини з таким візерунком.
Коротше, галочки можуть бути кругом.
Spider__2005
Повідомлень: 10
З нами з: 17 січня 2021 22:42
подякував: 5 раз(ів)

Re: Шліфування або шабрування?

Повідомлення Spider__2005 »

4post писав:
03 грудня 2020 14:58
Якщо верстат схожий на ДИП 300, і працює він виключно на обдирці здорових залізяк з низькою точністю, то можна і фрезернути, тут головне, аби у фрезерного верстата був порядок з геометрією. Решта притреться. Зустрічав станини з таким візерунком.
Коротше, галочки можуть бути кругом.
гартовані направляючі після фрезерування можуть швидко з'їсти супорт.

Бачив такий варіант коли знос направляючих (загальна висота порівняно із заводським кресленням) був десь 0,5 - 0,8 мм, а супорт десь в районі 2,5-3 мм інколи шестерня фартука (практично не зношена) на зубчастій рейці проскакувала.
Відповісти

Повернутись до “Материалы и технологии”